my Memes are eternal.
gotta meet that dad
fall out boy headcanons
about
My Friends
music tag
i have a band
Archive
im not cool
young-miserable-right:

I stole this from an ask cuz i thought it was snazzy as hell and i didn’t wanna reblog the ask. the answerer of the ask didn’t give credit either.
red is jag. blue is jazz.

young-miserable-right:

I stole this from an ask cuz i thought it was snazzy as hell and i didn’t wanna reblog the ask. the answerer of the ask didn’t give credit either.

red is jag. blue is jazz.

reblog if your mother no longer sets your bedtime and your life has lost all structure

amphetameme:

i get so flustered whenever interviewers ask me ‘so why do you want to work here?’ because the first thing that pops into my head everytime is ‘i need your money to survive, you capitalist pig’ but thats not the appropriate answer

robbyattacks:

Um…you’ll have to be more specific.

robbyattacks:

Um…you’ll have to be more specific.

alexis-cool:

look me in the eye and tell me that none of the initials in “ITT Technical Institute” already stand for “technical” or “institute”

dobdob:

ranetree:

blackyote:

Was going to text a friend when suddenly… kestrel!
(In her defense, this is the glove I wear to feed her.  I put it on then got distracted.  lol)

She looks so perplexed.
human hUMAN HUMAN IS THIS MY DINNER
HUMAN I DO NOT THINK MY FOOD SHOULD BE GLOWING
I AM NOT AMUSED WHERE IS MY NOT-GLOWING FOOD

this is what I was expecting when I bought the EE Kestrel.
disappointment is a fucking understatement.

dobdob:

ranetree:

blackyote:

Was going to text a friend when suddenly… kestrel!

(In her defense, this is the glove I wear to feed her.  I put it on then got distracted.  lol)

She looks so perplexed.

human hUMAN HUMAN IS THIS MY DINNER

HUMAN I DO NOT THINK MY FOOD SHOULD BE GLOWING

I AM NOT AMUSED WHERE IS MY NOT-GLOWING FOOD

this is what I was expecting when I bought the EE Kestrel.

disappointment is a fucking understatement.

beyoncesasshole:

awolcas:

awolcas:

awolcas:

awolcas:

awolcas:

a rANDOM GUY JUST WALKED INTO MY HOUSE AND STARTED PLAYING XBOX I’VE NEVER SEEN HIM BEFORE I’M JUST IN THE CORNER I DON’T THINK HE EVEN KNOWS I’M HERE?

UPDATE: HE KNOWS I’M HERE HE ASKED WHERE THE REST OF OUR GAMES ARE

I’VE CHALLENGED HIM TO A SINGSTAR BATTLE THIS FUCKERS GOING DOWN

HOT DAMN HE CAN SING

WE’RE BEST FRIENDS NOW

image